такая же финя....причем тут кутек.че незнаю....Maxifucker писал(а):Попробовал я на этом сайте завести данные своего ETENa M500, ну там EMEI код, дата покупки, название фирмы где покупал, так там меня послали, сказали что я купил свой аппарат не в их представительстве и апдейтов не получу. Абыдно, да! Я конечно понимаю, что скачать новые версии прошивок можно и где-то ещё, но сам факт! Eten выпускает свою продукцию и потом же от неё отказывается! Если ещё учесть ситуацию с WM5, то мне непонятна их политика!!!
Hi,
Your mobile device was not distributed by our company. We are sorry, we can't give you any access to the free official support of qtek.ch. But your can call 0900 444 445 (CHF5.50/Min, access from CH only).
Please get in touch with your dealer. We suggest that you buy your next device from us directly or from any of our customers, like this you'll avoid any problem with the support. A part of our distribution margin is dedicated to the official support, we really can't give a support for all other devices.
Regards.